Neem contact op met Eni

Hulp of advies nodig? Eni staat altijd voor u klaar. U kunt ons bereiken op verschillende manieren: via telefoon, e-mail, een Eni-verdeler of bij u thuis.

NU METEEN

24/7 selfservice via My Eni

  • Voorschotbedrag aanpassen
  • Openstaand saldo bekijken
  • Verhuis melden
DIRECT ANTWOORD?

Chat met een medewerker

  • Elke werkdag tussen 8u en 20u
  • Rechtstreeks persoonlijk contact
  • Altijd snel geholpen

Overige contactmethodes

Uw vraag online stellen
Invulformulier voor vraag, melding of klacht
Naar het formulier

Bel 078 15 28 28
Elke werkdag tussen 9u en 18u (zonaal tarief)

Onze kantoren

Eni-klantendienst
Medialaan 34
Postbus 5400
B-1800 Vilvoorde

Openingsuren
Maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u.

Wegbeschrijving
U neemt op de ring rond Brussel (R0) de afrit Vilvoorde en draait de Medialaan op, richting VTM-gebouwen. Het Eni-gebouw vindt u er recht tegenover.

Klik hier om een grotere kaart weer te geven

Veelgestelde vragen

Jazeker. U kunt dit zelf doen. Log in op My Eni, ga naar de rubriek ‘Facturen’ en klik op de knop ‘Bedrag aanpassen’. Daar kiest u direct zelf een nieuw voorschotbedrag. U kunt ook eerst uw meterstand ingeven om op basis daarvan uw voorschotbedrag aan te passen.

U kunt uw verhuis melden via My Eni. Log in en ga naar de rubriek ‘Verhuis’. Nog meer informatie vindt u hier.

Wenst u uw contract op te zeggen? Dat kan heel eenvoudig door het bijhorende formulier in te vullen.
Wilt u meer informatie over het opzeggen van uw contract? Bekijk dan zeker even de volgende pagina.

Bekijk alle veelgestelde vragen